semester.

 
 
Har haft en helt underbar helg. Redan i torsdags så åkte vi (jag, Marthin & Ellie) till skälderviken där husvagnen stod redo. Det var bilträff och aktiviteter där för barn hela helgen. & gud vad vi har haft roligt. Dock lämnade vi Ellie till pappa på lördagen då jag ville dricka lite på kvällen. Jag dricker nämligen inte när Ellie är i närheten. 
 
Vi fick underbart sällskap av Zoltan & Ellie (hans flickvän, inte min Ellie haha). Åt god mat och söp ner oss. haha. Askul, verkligen!! Det var längesen jag hade en sån här bra helg. Och nu är jag sjukskriven i exakt 6 dagar till. På måndag återvänder jag till skolan. Och jag är faktiskt lite taggad. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sabinakanske.blogg.se

En helt fantastisk mamma till en liten flicka på 2.5 år. Älskar allt som har med kläder att göra, både till små och stora. I min blogg öppnar jag upp mig, så förvänta er ingen opersonlig blogg som inte vågar skriva om sitt privatliv. Följ oss genom alla våra motgångar, äventyr och inspireras. Vill du kontakta mig? [email protected] Finns även på instagram. Sabinakanske

RSS 2.0