vår dag

Idag fick jag avboka min psykologtid då Ellie inte har varit sig själv den senaste veckan. Ätit dåligt,  druckit oerhört mycket, kissat överdrivet mycket, haft ont i magen och varit ständigt trött.  Det fick bli ett besök på vårdcentralen och läkaren konstaterade att det berodde på när hon slog bakhuvudet för ett par veckor sedan. Biverkningar typ. Men om ca 2 veckor har vi fått tid för en eeg undersökning. Då de ska undersöka hennes hjärna och se om hon har fått epilepsi eller kramper.  
 
Bara ni mammor där ute kan förstå hur orolig jag är. Min lilla prinsessa. ♡
 
Annars idag så har jag haft en halv mysdag med jojo. 
Och nu sitter jag i soffan bredvid min älskling och vi ska snart gå och lägga oss. 
Kram ♡



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sabinakanske.blogg.se

En helt fantastisk mamma till en liten flicka på 2.5 år. Älskar allt som har med kläder att göra, både till små och stora. I min blogg öppnar jag upp mig, så förvänta er ingen opersonlig blogg som inte vågar skriva om sitt privatliv. Följ oss genom alla våra motgångar, äventyr och inspireras. Vill du kontakta mig? [email protected] Finns även på instagram. Sabinakanske

RSS 2.0