Dumma sömn

Idag var tanken att jag, Marthin & Ellie skulle åka upp till halmstad på någon äventyrssak med hans föräldrar och brödrar + barn. Men M fick aldrig liv i mig. Jag vaknade i panik med en Ellie som var trotsig och ingen M i sängen. Då hade han redan åkt. Attans. 

Så jag ringde till Ellies förskola istället och frågade om hon kunde komma dit. Självklart sa dom. 

Så nu är hon där och leker. Jag själv är i stan med mamma i brist på annat att göra. 

Min sömn är inte att leka med. Jag kan vara hur trött som helst. Men när jag lägger mig i sängen och ska sova så blir mitt huvud klart. Jag har sjuka insomningsproblem. Får ju imovane utskrivet av min läkare men har inte tagit dem på sista tiden. Får nog börja igen. 

M är tvärtom. Han kan vara jätte pigg, men så fort han lägger sig så däckar han på två sekunder. Haha, min fina. ♡



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sabinakanske.blogg.se

En helt fantastisk mamma till en liten flicka på 2.5 år. Älskar allt som har med kläder att göra, både till små och stora. I min blogg öppnar jag upp mig, så förvänta er ingen opersonlig blogg som inte vågar skriva om sitt privatliv. Följ oss genom alla våra motgångar, äventyr och inspireras. Vill du kontakta mig? [email protected] Finns även på instagram. Sabinakanske

RSS 2.0