Måndag

Somnade strax efter fem inatt. Mannen här hemma somnade redan vid nio, men jag väckte han gång på gång och babblade på. Han blev inte ens irriterad. Hade det varit jag. Ja, då hade det blivit ett "håll käften, jag sover". Haha. 

Annars då? Vaknade upp med mina favoriter, somnade om ett par gånger då M underhöll Ellie med film & spel på ipaden. 

Efter mys & bus så drog M för att fixa saker med hans bil, byte av däck, broms - något osv.. Jag och Ellie har handlat hem mat, badat i nästan en hel timme och ätit mat. Hjärtformade ägg. Väldigt populärt! 

Nu ska Ellie nattas, sen kommer mannen äntligen hem och då blir det myskväll. ♡

Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sabinakanske.blogg.se

En helt fantastisk mamma till en liten flicka på 2.5 år. Älskar allt som har med kläder att göra, både till små och stora. I min blogg öppnar jag upp mig, så förvänta er ingen opersonlig blogg som inte vågar skriva om sitt privatliv. Följ oss genom alla våra motgångar, äventyr och inspireras. Vill du kontakta mig? [email protected] Finns även på instagram. Sabinakanske

RSS 2.0